Business Service/IT Service monitoring
Jak se kritické IT systémy stávají složitějšími, je stále důležitější sledovat a řídit jejich výkon. Monitorovací a řídicí systémy vykazují dostupnost a kvalitu obchodních procesů, služeb a systémů a zobrazují všechna tato data v jednotném a snadno srozumitelném zobrazení.
Kontinuální, plná viditelnost
Mějte přehled o zdraví služeb díky jejich viditelnosti v reálném čase napříč obchodními klíčovými ukazateli výkonnosti. Zajistěte jejich dostupnost předejitím problémů dříve, než k nim dojde pomocí strojového učení.
Monitorování obchodních a IT služeb
Chraňte obchodní smlouvy o úrovni služeb pomocí řídicích panelů, abyste mohli sledovat stav služeb, odstraňovat problémy s výstrahami a provádět analýzu hlavních příčin. Pomocí předem připravených řídicích panelů, které sledují stav služeb a vizuálně korelují služby se základní infrastrukturou, můžete sledovat výkon způsobu podnikání.
Prediktivní analýza
Předpovídejte budoucí incidenty pomocí algoritmů strojového učení a historických skóre stavu služby. Pomocí adaptivního thresholdingu a detekce anomálií můžete automaticky aktualizovat pravidla na základě pozorovaného a historického chování, takže vaše výstrahy nikdy nebudou zastaralé.
Jaké jsou přínosy využití systému správy business services?
- Rychlejší analýza provozních problémů aplikačních služeb (dlouhé odezvy, výpadky)
- Zvýšení efektivity obchodních procesů.
- Zvýšení dostupnosti aplikačních služeb.
- Snížení počtu výpadků aplikačních služeb.
Proč je společnost Service & Support vhodným partnerem pro řešení Business Service/IT Service monitoring:
- zaměřujeme se na komplexní řízení IT infrastruktury ne pouze na systémové elementy
- při návrhu systému řízení IT infrastruktury sledujeme business přínosy pro zákazníka
- disponujeme silným technickým a analytickým týmem
- máme zkušenosti z projektů pro významné zákazníky