Konzultační služby – klíč k úspěšné spolupráci
Poskytování konzultačních služeb je jedním z nejefektivnějších způsobů zahájení spolupráce s našimi budoucími zákazníky. V této počáteční fázi spolupráce mají možnost nezávazně diskutovat svoje problémy a hledat odpovědi na svoje otázky ve spolupráci s našimi specialisty. Mají tak skvělou možnost si ověřit nejen odborné znalosti ale i profesionalitu našich analytiků a systémových inženýrů.
Od založení společnosti Service & Support se orientujeme především na poskytování služeb a podpory ve dvou hlavních oblastech:
- návrh a budování integrovaných systémů zabezpečení informací
- návrh a rozvoj systémů efektivní správy ICT infrastruktury a ICT služeb
Našim cílem je aby zkušenosti a know how společnosti Service & Support napomohly k lepšímu řízení podnikové informatiky, snižování nákladů a zavádění systémů zvyšujících kvalitu poskytovaných služeb.
Mezi naše hlavní zásady při poskytování konzultačních služeb patří:
- snaha o koncepční přístup k analýze a řešení problému
- co největší technologická nezávislost při analýze problému a návrhu řešení
- orientace na přínosy ICT pro podnikání zákazníka
- důvěryhodnost a profesionalita